Cum sa creezi semnalizatoare heliodrom cu multi_manager

In jos

Cum sa creezi semnalizatoare heliodrom cu multi_manager

Mesaj Scris de Verdeeeee la data de Dum Mar 03, 2013 12:06 am

Autor: Samurai Jack

Descriere:
In acest tutorial va voi invata cum sa faceti niste semnalizatoare de heliodrom, practic niste becuri care se aprind si se sting intr-un ciclu infinit. Iata un preview:



Pasul 1:

In primul rand creati obiectul ce va servi drept semnalizator. Eu am creat un simplu cub texturat in textura red:



Dupa asta faceti becurile, le puteti baga in interiorul cubului fiindca, presupun, o sa transformati cuburile alea in func_wall . Numiti fiecare bec in parte( eu le-am numit RED1,RED2,RED3,RED4 . RED1 cu RED3 fac prima diagonala(veti vedea mai departe in tutorial) si RED2 cu RED4 fac a doua diagonala ). Dati-le o culoare(eu am ales rosu). Bifati neaparat la Flags optiunea Initially Dark(initial oprit).

Pasul 2:

Primul pas consta in creearea entitatii multi_manager. Aceasta poate fi asezata oriunde pe harta, nu are importanta. Dati-i un nume. Eu l-am numit heli_man. Intrati la tabul Flags si bifati optiunea multithreaded. E greu de explicat de ce avem nevoie de aceasta optiune, e bine sa stiti ca trebuie sa o bifati. Acum apasati pe butonul Smart Edit . Ca sa fie mai usor, aveti mai jos o imagine ce ilustreaza ce am scris aici:



Acum urmeaza partea grea( e greu defapt de explicat, dupa ce va prindeti de smecherie o sa va dati seama ca e chiar foarte usor). Presupun ca v-ati numit pana acum becurile (eu le-am numit RED1,RED2,RED3,RED4). Apasati pe butonul add.
La key vom scrie numele entitatii iar la Value timpul in secunde. IMPORTANT ! nu incercati sa depasiti o zecimala pentru timp. De exemplu, 3.4 e valid, 3.42 nu mai functioneaza. Nu am testat sa vad daca da crash, dar stiu ca nu are nici un efect si e bine sa evitati lucruri care stiti ca nu-i plac engine-ului HalfLife ;sarcastic; .
Adaugam primul bec pe lista ! In cazul meu red1 si vreau sa porneasca la 0.5 secunde dupa declansarea entitati multi_manager. Acum mai dam odata add si adaugam becul opus pe diagonala, in cazul meu red3, tot la 0.5 secunde.
Vrem ca becurile sa lumineze o anumita perioada de timp, in cazul nostru vrem sa se opreasca la 0.5 secunde dupa ce au pornit si ajungem astfel la concluzia ca se vor opri la secunda 1 . Deci, repetam pasii de mai sus doar ca la Value scriem 1 in loc de 0.5 .



Exact in momentul in care se opreste prima pereche, vrem sa porneasca a doua pereche. Adica tot la secunda 1 . Si sa lumineze tot 0.5 secunde. Se vor opri din luminat deci la 1.5 secunde. Stiti deja cum se adauga, la treaba !
Ati reusit ? Daca nu, recititi.
Daca da, e timpul sa adaugam un Key mai special din punct de vedere al continutului. Vom adauga chiar numele multi_managerului! Ciudat, nu? Ei bine, multi_managerul parcurge toate acele KeyValues(asa se numesc) pana ajunge la numele keyvalue-ul cu numele sau. In momentul in care executa acel keyvalue, el practic se restarteaza si ciclul o ia de la capat. Se creeaza astfel un ciclu infinit, mai simplu- becurile vor sclipi la infinit.
Dati add, scrieti numele multi_managerului si la value o valoare apropiata de ultimul keyvalue. In cazul de fata la Key am scris heli_man si la Value 1.6 .
Din nou, o imagine, pentru ca o imagine face cat 1000 de cuvinte:



Gata cu setarea multi_managerului ! Dar stati, multi_managerul nu porneste singur ... Am ales ca in acest tutorial sa va invat cum sa porneasca automat, la inceputul hartii(rundei). Ne vom folosi de entitatea trigger_auto.
Trigger_auto este o entitate simpla : O plasati pe harta ,nu conteaza locatia . La target scrieti numele multi_managerului, la delay before trigger scrieti 1 (timp pana cand multi_managerul se va executa) si, foarte important, la trigger state selectati On!



Gata. A fost greu, stiu. Lucrurile astea care par grele se inteleg mai greu pentru ca...ne imaginam noi ca sunt foarte grele. Dar experimentati de vreo 2-3 ori dupa ce ati citit acest tutorial, si o sa vedeti ca e usor. ;happy;
avatar
Verdeeeee
Nou Venit

Mesaje : 42
Bani în mână Bani în mână : 6120
Mulţumiri primite : 0
Data de inscriere : 02/03/2013
Varsta : 24
Localitate : Braila
Ocupaţia : Student

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Cum sa creezi semnalizatoare heliodrom cu multi_manager

Mesaj Scris de pepsyl3mon la data de Dum Mar 03, 2013 7:26 pm

Greu...

_________________
Eu si iarna sunt pe val
Alaturi de xerom-Zone ... yea!! Yeaaa!!!
avatar
pepsyl3mon
.......::::::Grad 3::::::.......
.......::::::Grad 3::::::.......

Mesaje : 198
Bani în mână Bani în mână : 6254
Mulţumiri primite : 1
Data de inscriere : 03/03/2013
Localitate : Prima casa pe dreapta
Ocupaţia : Metin/Liceu/Samp

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum