Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

In jos

Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

Mesaj Scris de Verdeeeee la data de Sam Mar 02, 2013 11:53 pm

Autor: fr33pr0d



In acest tutorial voi explica cum sa extrageti doar texturile default din CS:S si sa le folositi in VHE 3.5 (CS).

In primul rand, programele de care avem nevoie:
1. Vmex
2. GCFScape
3. VTFEdit
4. Program de editat poze (eu o sa folosesc PhotoShop)
5. Wally

Eu o sa extrag texturile folosite in harta fy_desert (pentru ca de la asta a pornit totul :)

Pasul 1

Ca sa aflam ce texturi au fost folosite intr-o harta, trebuie sa decompilam harta. Pentru asta o sa folosim programul Vmex. Este destul de direct programul asa ca nu o sa scriu tutorial despre cum se decompileaza. Dupa ce am decompilat harta, pornim VHE 4.1 (care vine gratuit cu Source SDK) si incarcam harta. Deschidem fereastra pentru texturi si in stanga jos bifam Only used textures. Optiunea asta va afisa doar texturile folosite in harta care e incarcata. Selectam prima textura si putem sa vedem numele ei si path-ul unde o putem gasi.



Pasul 2

Deschidem GCFScape si incarcam source 2007 shared materials.gcf pentru ca acolo se afla textura pe care o caut (uneori textura s-ar putea sa fie in counter-strike source shared.gcf).
Navigam la HL2/materials/concrete si dam dublu-click pe nume_textura.vtf (in cazul meu e concretefloor005a.vtf).
Se va deschide automat VTFEdit cu textura pe care o cautati. In VTFEdit, selectati File->Export si salvati textura in format *.bmp.



Pasul 3

Deschideti programul de editare poze (in cazul meu PhotoShop CS3) si incarcati textura pe care tocmai ati salvat-o (in cazul meu concretefloor005a.bmp).
Selectati Image->Image Size si redimensionati imaginea la 256x256 pixeli.
Selectati Image->Mode->Indexed Color si salvati poza tot in format *.bmp cu ce nume vreti voi dar asigurati-va sa nu aiba spatii (eu am salvat direct peste poza veche care nu-mi mai trebuie - concretefloor005a.bmp).

Pasul 4

Creati un *.wad cu ajutorul programului Wally si adaugati textura in el (Tutorial creare wad personalizat).


Repetati pasii pentru fiecare textura in parte.
avatar
Verdeeeee
Nou Venit

Mesaje : 42
Bani în mână Bani în mână : 6120
Mulţumiri primite : 0
Data de inscriere : 02/03/2013
Varsta : 24
Localitate : Braila
Ocupaţia : Student

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

Mesaj Scris de XZ Reclama la data de Lun Mar 04, 2013 12:57 pm


Reclama ta la doar 3 euro...!
avatar
XZ Reclama
Google Bot

Mesaje : 76
Bani în mână Bani în mână : 6073
Mulţumiri primite : 0
Data de inscriere : 01/03/2013

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

Mesaj Scris de pepsyl3mon la data de Lun Mar 04, 2013 5:03 pm

Niste imagini nu strica.

_________________
Eu si iarna sunt pe val
Alaturi de xerom-Zone ... yea!! Yeaaa!!!
avatar
pepsyl3mon
.......::::::Grad 3::::::.......
.......::::::Grad 3::::::.......

Mesaje : 198
Bani în mână Bani în mână : 6254
Mulţumiri primite : 1
Data de inscriere : 03/03/2013
Localitate : Prima casa pe dreapta
Ocupaţia : Metin/Liceu/Samp

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Cum sa convertesti texturi din CS:S ca sa faci harti pentru

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum